مقالات

article image

معرفی لومیون Lumion

LUMION (لومیون) چیست؟کاربرد آن چیست؟

Lumion(لومیون) یک نرم افزار تصویر سازی است که برای معماران ساخته شده است.

بدون توجه به تجربه شما در رندرگیری, لومیون به شما کمک می کند داستانی  جذاب و الهام بخش در مورد طراحی خود بسازید. دیدگاه خود را دقیقاً همانطور که تصور می کنید, پر از زیبایی، فضا و احساسات بازگو کنید و به اشتراک بگذارید.

با Lumion، می توانید دنیایی از پدیده هارا  ایجاد کنید و جزئیات زندگی را به تصویر بکشید, جزئیاتی که پتانسیل کامل طراحی شما را به تصویر می کشد.

تخیل خود را به سادگی بیدار کنید. Lumion(لومیون) به شما کمک می کند بافت های خشن مصالح ساختمانی خود یا ظرافت نمای شیشه ای را نمایش دهید. وزش بادهای ملایمی را در میان درختان به تصویر بکشید و یا زیبایی پرتو های غروب خورشید را که فضای داخلی شما را روشن میکند, نشان دهید.شما می توانید فضای آرام یک صبح جمعه یا شلوغی شنبه را در شهر به تصویر بکشید.هر احساسی را که می خواهید بیان کنید، می توانید به راحتی آن را نشان دهید.

آخرین نسخه ارائه شده توسط لومیون...

آیا در حال حاضر از نسخه قبلی Lumion استفاده می کنید؟

لومیون12 آخرین نسخه لومیون می باشد که به تازگی ارائه شده است.نورافکن های جوی. برگردان های واقع گرایانه, تجربه ای از ساخت صحنه که سریعتر از همیشه است,از جمله تعدادی از امکانات لومیون12می باشد. Lumion  با ویژگی‌های جدیدی که هر سال معرفی می کند،می تواند بیش از یک دهه توسعه را به طور خاص برای معماران بنا ‌کند.

ایده های خود را با Lumion به تصویر بکشید..

هنر در قلب معماران است.بسیاری در مورد طرح های خود ایده های منحصر به فردی دارند، اما به راهی برای بیان آسان این ایده ها دست پیدا نکردند.لومیون موانع ابراز این ایده ها را از بین می برد، به شما این امکان را می دهد تا با ابزارها و ویژگی های متنوع جنبه های هنری خود را بیدار کنید تا بتوانید داستانی غنی و منحصر به فرد در مورد پروژه خود را به تصویر بکشید .شما این اختیار را خواهید داشت که هدف خود را برای طراحی بیان کنید و خلاقیت خود را در رندرهای خود به تصویر بکشید، با رندرگیری سریع و سادگی گردش کار Lumion ، مسیری مستقیم از تخیل شما، از طریق مدل سه بعدی به خود رندر وجود دارد.با نگاهی دقیق‌تر به اینکه چگونه Lumion به شما کمک می‌کند تا خود را در رندرهایتان بهتر بیان کنید, می توانید برخی از رمز و راز ها و دشواری ها را در ایجاد نتایج جذاب از بین برده و با دیدی زیبا تر آنها را به تصویر بکشید.

Lumion تقریباً با هر برنامه 3D و CAD کاملاً سازگار است.

ایده پشت لومیون(Lumion) سازگاری گسترده با تمامی نرم افزارهای معماری و مهندسی می باشد تا اطمینان حاصل شود که تجسم معماری ساده و سریع برای هر معمار و طراح، صرف نظر از نرم افزار مدل سازی 3Dسه بعدی) یا CAD که استفاده می کند، امکان پذیر است. همه چیز برای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است.با LiveSync، ویژگی  real-time rendering لومیون ، می توانید یک ارتباط زنده بین Lumion و برنامه های اصلی CAD ایجاد کنید. حتی اگر LiveSync برای نرم افزار CAD شما در دسترس نباشد، همچنان باید بتوانید از ایمپورت های(IMPORT) یک پارچه، واردات مجدد (REIMPORT)  مدل و سازگاری با آن لذت ببرید.

در این مقاله سعی بر توضیح مختصر پیرامون نرم افزار لومیون و ویژگی های منحصر به فرد آن,همچنین معرفی مختصر از آخرین ورژن ارائه شده لومیون یعنی Lumiun 12  بودیم.پروژه gpurun با دارا بودن بزرگترین دیتا سنتر ایران گامی بلند در جهت رشد علمی کشور برداشته است و با اجاره سرور های پیشرفته برای انواع نرم افزار های معماری و مهندسی مانند لومیون,به صورت آنلاین با بهره مندی از جدید ترین سخت افزار های روز دنیا از جمله پردازنده های گرافیکی(GPU) با توان بالا در کنار معماران و مهندسان عزیز کشورمان می باشد.