مقالات

article image

Keyshot کیشات

KeyShot (کیشات)چیست؟ برای چه استفاده می شود ؟

KeyShot یک نرم افزار فوق العاده برای رندرینگ سریع مدل های سه بعدی و انیمیشن سازی می باشد که به شما دقیق ترین ظاهر مواد و نورپردازی در دنیای واقعی را ارائه می دهد و کمک می کند در کسری از زمانی که برای نرم افزار های مشابه نیاز است,رندر های بی نظیری ایجاد کنید,همه توسط یک رابط کاربری ساده و قدرتمند که قابلیت های پیشرفته و توانایی مشاهده تمام تغییرات شما را در زمان واقعی ارائه می دهد و شما را از تنظیمات پیچیده و زمان بر موتور های جستجو بی نیاز می کند.

CPU KeyShot محور یا مبتنی بر GPU؟

هر دو.. KeyShot قبلاً فقط برای چندین سال مبتنی بر CPU بود. در سال 2020، KeyShot حالت رندر GPU پردازنده گرافیکی را منتشر کرد که از کارت های گرافیک NVIDIA RTX پشتیبانی می کرد. در حالی که هنوز در حال توسعه است، حالت GPU بسیار کاربردی است و با حالت cpu  محور قابل مقایسه نمی باشد.ولی برخی از ویژگی‌ها در حالت GPU هنوز پشتیبانی نمی‌شوند و ظاهر همه مواد از حالت CPU به 100٪ , GPU مطابقت ندارد.

رندر کردن یک تصویر، انیمیشن یک مدل یا حتی یک صحنه کامل گام مهمی در خلق هنری است. بدون این مرحله مهم، نتیجه نهایی ناتمام به نظر می رسد. چه برای یک نمونه کار و چه برای اهداف تجاری، توانایی ارائه کار خود یک مهارت ارزشمند است.هر هنرمندی یک موتور رندر مورد علاقه برای کار با آن دارد. KeyShot طیف گسترده ای از ابزارها و راه حل های رندر ساده را ارائه می دهد که کاربر را قادر می سازد یک تجربه خلاقانه زیبا و یکپارچه داشته باشد. هرچه گردش کار آسان‌تر باشد، نتایج بهتر و سریع‌تر می‌شود. دانستن راه خود در مورد نرم افزار به شما این امکان را می دهد که روی جنبه خلاقانه فرآیند تمرکز کنید.

آخرین نسخه KeyShot و بهبودهای بیشترآن در رابطه با شتاب دهی GPU و مزایای آن

اکثر کاربران در سال 2018 با کتابخانه OptiX 6 شروع به کار کردند، و این چالش‌هایی را برای آنها به همراه داشت، اما شرکت NVIDIA سپس OptiX 7 را منتشر کرد که برای نیازهای کاربران مناسب‌تر بود. ما همه چیز را برای KeyShot 9 دوباره پیاده‌سازی کردیم. در این فاصله NVIDIA بهبودهایی را در OptiX 7.2 منتشر کرد و نرم‌افزار همچنان در حال بهبود است. در اولین نسخه خود، کاربران مجبور بودند میانبرهای خاصی ایجاد کنند که به آنها اجازه می داد فقط نیروی brute force را روی یک GPU انجام دهند. برای برخی از الگوریتم های پیشرفته تر، فقط از نیروی brute force برای انجام این کار استفاده شد. برای KeyShot 10، برخی از آن الگوریتم ها بهینه شد.یکی از آن الگوریتم های به خاص ارائه الگوریتم کاستیک است. ما یک الگوریتم واقعاً پیچیده داریم که روی GPU بسیار سریع است. فعالیت های بسیاری انجام شد تا این واقعیت را که GPU می‌تواند با هزاران رشته به صورت موازی اجرا شود را به عمل درآوریم. ما توانسته‌ایم عملکرد خوبی از پردازنده‌های گرافیکی داشته باشیم.

درآخر..

کیشات ( keyshot)  اینجاست که به شما کمک کند سریع ، آسان و با کیفیت طراحی کنید . ما در GPURUN روش های مختلف پردازش با پردازنده مرکزی یا گرافیکی با کیشات را داریم و می توان هم زمان چند اجرا داشت و هر کدام با یک کارت گرافیگ یا پردازنده و نیز چندین کارت کار کنند . کیشات دنیایی از نوآوری است که کاربران این نرم افزار به خلق آثار خود می پردازند.