مقالات

article image

نرم افزار سینما فوردی(Cinema 4D)

Cinema 4D    چیست ؟

یک نرم افزار حرفه ای مدل سازی، انیمیشن، شبیه سازی و رندر سه بعدی است. مجموعه ابزار سریع، قدرتمند، منعطف و پایدار آن، گردش کار سه بعدی را برای طراحی، گرافیک های متحرک، VFX، AR/MR/VR، توسعه بازی و انواع تجسم های حرفه ای  در دسترس تر و کارآمدتر می کند. چه به تنهایی و چه به صورت گروهی کار کنید, Cinema 4D  نتایج خیره کننده ای را ایجاد می کند.

Cinema 4D به طور گسترده ای به عنوان یکی از ساده ترین و در دسترس ترین بسته های سه بعدی برای یادگیری و استفاده شناخته می شود. برای نرم کردن این منحنی یادگیری، شرکت Maxon هزاران آموزش در مورد Cineversity و صدها نکته سریع ارائه می دهد. تیم آموزشی Maxon همچنین میزبان وبینارهای زنده هفتگی و ماهانه برای کمک به موفقیت کاربران جدید و فعلی است .

  از نرم افزار  Cinema 4D برای چه استفاده می شود؟

Cinema 4D یک نرم افزار مدل سازی، انیمیشن و رندر سه بعدی است که توسط شرکت Maxon توسعه یافته است. بنابراین میتوان از  Mayaو Cinema 4D برای متحرک سازی اشیا یا ایجاد جلوه های بصری استفاده کرد و به دلیل ویژگی های موشن گرافیک جذاب است.

با Cinema 4D چه چیزی می توانید بسازید؟

این قابلیت مدل سازی رویه ای و چند ضلعی/فرعی، متحرک سازی، نورپردازی، بافت و رندر را دارد. فیلم‌هایی مانند Monster House، Spiderman 3، Chronicles of Narnia، Beowulf و Polar Express همگی نمونه‌هایی از Cinema 4D Graphics هستند که در حال استفاده هستند.

همزمان با تعداد زیادی کارت گرافیک در GPURUN رندر کنید و استودیو مجازی خود را داشته باشید.در سرور های ما می توانید همزمان چندین کارت گرافیک در کنار ذخیره سازی سریع و پیشرفته داشته باشید و قدرت اجرای پروژه های خود را بسیار بالاببرید.