مقالات

article image

نرم افزار افترافکت

نرم  افزار افترافکت چیست؟

Adobe After Effects یک برنامه جلوه‌های بصری دیجیتال، موشن گرافیک و برنامه ترکیبی است که توسط Adobe Systems توسعه یافته و در فرآیند پس از تولید فیلم، بازی‌های ویدیویی و تولید تلویزیون استفاده می‌شود. از جمله موارد دیگر، After Effects می تواند برای کلید زدن، ردیابی، ترکیب بندی و انیمیشن استفاده شود.

افترافکت برای چه مواردی استفاده می شود؟

Adobe After Effects یک نرم افزار انیمیشن 2.5 بعدی است که برای انیمیشن، جلوه های بصری و ترکیب تصاویر متحرک استفاده می شود. افتر افکت در ساخت فیلم، تلویزیون و وب استفاده می شود. این نرم افزار در مرحله پس از تولید استفاده می شود و صدها افکت دارد که می توان از آنها برای دستکاری تصاویر استفاده کرد.

آیا یادگیری افترافکت آسان است؟

تایم لاین های افترافکت فوق العاده عمیق و پیچیده هستند و می توانند بسیار بازگشتی تر از سایر برنامه های خلاقانه باشند. آموزش ها به شما کمک می کند تا اصول اولیه را ادامه دهید، اما مهارت های قوی با Photoshop، Illustrator و Premiere راه طولانی را برای آسان تر کردن آن کمک می کند. اگر فتوشاپ را می شناسید،  نصف راه یادگیری افتر افکت را رفته اید.

آیا می توان با After Effects کسب درآمد کرد؟

بله شما می توانید با ایجاد و فروش قالب افترافکت به صورت آنلاین کسب درآمد کنید.

حدود هزاران نفر هر روز به دنبال قالب های افتر افکت به صورت آنلاین هستند و وب سایت هایی مانند Videohive و Envato Elements وجود دارند که در آنها می توانید قالب های افتر افکت خود را بفروشید و به کسب درآمد برسید.

افتر افکت به شما این قدرت را می‌دهد که بخش‌های شگفت‌انگیزی از محتوای ویدیویی را خلق کنید! توانایی جان بخشیدن به دید خود و به کامل ترین شکل آن بسیار رضایت بخش است.

شما می توانید برای بهبود کیفیت و سرعت رندر های خود در این نرم افزار به سرور های گرافیکی ما درGpurun  به صورت آنلاین متصل شوید و به صورت فریلنس پروژه های خود را در خانه اجرا کنید.

با اجاره سرورهای افترافکت میتوانید در زمان , هزینه و منابع خود صرفه جویی کنید.